PKKC Rinkodaros departamento vadovas Remigijus Baldauskas ir IPTV vyr. programuotojas Romuald Makovskij neseniai lankėsi parodoje IBC 2024, kuri vyko Amsterdame rugsėjo 13-16 dienomis. Renginyje PKKC atstovai lankosi jau kelerius metus iš eilės.
IBC 2024 (angl. „International Broadcasting Convention“) – tai pramoginio vaizdo turinio ir žiniasklaidos technologijų renginys, kurio metu vyksta naujausių vaizdo perdavimo technologijų, TV paslaugų pristatymai, aktyvios dalyvių diskusijos. Į jį susirenka tūkstančiai profesionalų ir įmonių atstovų iš daugiau nei 170 šalių.
Paroda skirta TV transliuotojams, žiniasklaidos ir technologijų specialistams, siekiantiems sužinoti apie naujausias rinkos tendencijas ir inovacijas, keistis vertinga patirtimi.
„Visada aktualu pamatyti, kur juda rinka ir ką naujo pristato didžiausi pasaulio žaidėjai. Nustebino, kad dirbtinio intelekto tema pamažu slopsta ir vis daugiau dėmesio skiriama unikaliam turiniui, kuris padėtų sudominti, labiau įtraukti žiūrovus. Dar kartą įsitikinome, kad rinka juda į priekį septynmyliais žingsniais, bandydama prisitaikyti prie nuolat besikeičiančių vartotojų poreikių. Supratome, kad norint atliepti savo klientų poreikius, svarbu turėti savo sprendimą, kurį galėtume pagal poreikį vystyti, keisti, pristatyti naujas funkcijas ir galimybes savo klientams“, – sako Remigijus Baldauskas.
Anot Remigijaus, rinka yra perpildyta, visi TV operatoriai kovoja dėl tų pačių klientų, kurie keičia IPTV paslaugų teikėjus, rinkdamiesi iš siūlomo turinio tai, kas jiems įdomu. Norint prisivilioti klientą, kuris anksčiau naudojosi kito turinio tiekėjo paslaugomis, svarbu kiek įmanoma labiau supaprastinti kelią tapti klientu. O norint išlaikyti klientą – sudaryti sąlygas pristabdyti narystę su galimybe paprastai ir greitai ją vėl atnaujinti.
Didžiausi turinio tiekėjai šiuo metu daugiausia dėmesio skiria kliento patirčiai gerinti. Jie siekia padėti klientui kiek įmanoma greičiau rasti jį dominantį turinį. Be to, labai svarbu sudaryti sąlygas klientams pasirinkti kuo patogesnį būdą susimokėti už paslaugas. „Jeigu operatorius nepasiūlo savo klientams skirtingų atsiskaitymo už paslaugas būdų (pvz., išankstinio atsiskaitymo (prepaid) ar po peržiūros (postpaid), galimybės žiūrėti turinį nemokamai, jei jis su reklamomis), jis palieka pinigus ant stalo“, – cituoja Remigijus vieną iš renginyje įstrigusių minčių. – Beje, prognozuojama, kad 55 % pramogų ir turinio transliavimo industrijos augimo ateis per reklamos pajamas iš OTT platformų (nepriklausančių nuo TV paslaugų teikėjų) su įgalinta galimybe teikti reklamos paslaugas“.
Renginys atskleidė, kad ateitis – klientų patirties gerinimas ir prisitaikymas prie nuolat besikeičiančių vartotojų poreikių. Matome, kad Flexi televizija turi tapti dar lankstesnė ir sparčiai judame šia linkme.
Straipsnio apačioje rasite vaizdo reportažą iš parodos.